Η διατροφή του χειμώνα

Η διατροφή μας αυτές τις κρύες χειμωνιάτικές μέρες είναι πολύ σημαντικό βοήθημα για την τόνωση του οργανισμού μας, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος και την προστασία του οργανισμού μας.
Μερικά αγαπημένα μου tips είναι:

1. Αφθονες σούπες, ξηρούς καρπούς (ωμούς) και grains.
Το ρύζι Basmati και το Oatmeal είναι από τα καλύτερα.
2. Χρησμιμοποιήστε υγειινά λάδια όπως λάδι καρύδας, αβοκάντο, ελιάς ή ακόμα και ghee.
3. Επιλέξτε μαγειρεμένα λαχανικά εποχής.
4. Πιειτε αφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας και ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι το πρώι.
5. Αποφύγεται τροφές που αυξάνουν το vata dosha όπως ωμές τροφές και πολύ κρύα αφεψήματα.
6. Αγαπημένα καρυκεύματα του χειμώνα: κανέλα, κάρδαμο, clove, nutmeg, τζίντερ. Χρησιμοποιήστε τα στο τσάι ή στο smoothie σας.
7. Με κάθε ευκαιρία, αφήστε τον ήλιο να σας ζεστάνει! (Θυμηθείτε να φοράτε πάντα αντηλιακό πρόσώπου, ακόμα και το χειμώνα)

Μείνετε στα ζεστά, απολαύστε ένα ωραίο βιβλίο, μία καλή παρέα, μία ωραία ταινία!

Enjoy winter!

Έλενα Μουρατίδου
Dharma Yoga Teacher
Healthy Living Coach